Monday, June 10, 2013

Siin ei ole kala.

Kui tuli mõte kirjutada oma ühest kalal käigust blogi, meenus mulle reklaam mille peamiseks auseks oli "siin ei ole kala". Hetkel lausa igatsen Hiiumaal kala püüdmist. Vanemad pidevalt räägivad kui palju on jões kala ja peagi on vist sügavkülm ahvenaid täis. Minul aga see aasta nii hästi veel läinud ei ole. Olen saanud mõne pisikese kala mille nime ma igaks juhuks ei kirjuta, sest pole kindel kas kirjutaks õige nime. Muidugi minu eesmärgiks kalal käigul on nautida ilusat ilma ja head seltskonda, kala on pigem boonuseks.
Seekord käisin Ilmatsalu paisjärvel. Küllaltki mõnus koht lihtsalt olemiseks. Kala ma tõesti seekord eriti ei saanud aga võib olla oli asi minus mitte selles, et järves polnud kala. Järgmine kord tuleb paremini püüda äkki läheb siis õnneks ja saab kõhu ka õhtul täis. Nüüd jään edasi nutma ja ootama, et Hiiumaale jõudes pole kala jõest merre jõudnud.
 F-stop: f/8. Exposure time: 1/1000 sec. ISO speed: ISO-320. Focal lenght: 18 mm. Max aperture: 3.625


 F-stop: f/10. Exposure time: 1/400 sec. ISO speed: ISO-320. Focal lenght: 43 mm. Max aperture: 4.375


F-stop: f/9. Exposure time: 1/800 sec. ISO speed: ISO-320. Focal lenght: 43 mm. Max aperture: 4.375

No comments:

Post a Comment