Wednesday, July 10, 2013

Üliõpilaste kevadpäevad Tartus

Selle aastased kevadpäevad läksid minust kuidagi väga mööda. Mõni nädal enne toimumist olid küll plaanid suured osaleda mitmetel üritustel aga erinevad eksamid ja praktikad juhtusid olema täpselt samal ajal ning nii ma käisingi tulešhow-l ja korraks öölaulupeol. Eelmine aasta jäi just tulešhow-l käimata ning see aasta meeldis see mulle väga. Sain ka proovida esimest korda elus ilutulestiku pildistada ning ise jäin tulemusega rahule. Muidugi saab piltide kallal norida ja alati paremini teha kuid esimese korra kohta päris hea. Järgmine kord tuleb muidugi paremini teha, ega ei saa ju latti alla lasta.
Iga kord mõtlen ma, et seekord lähen ma avapäeval koos teistega ühika ette laulma aga alati kui õues lärm pihta hakkab mõtlen ma enda peas, et unustage ära ja laske magada. See toimub ikka päris vara. Loodan, et sügispäevadel võtan end kokku ja teen asja ära. Iga tudeng peaks ikkagi üliõpilaspäevadest täiega osa võtma ja unustama õppimise mõneks hetkeks.
 F-stop: f/9. Exposure time: 0.6 sec. ISO speed: ISO-640. Focal lenght: 31 mm. Max aperture: 4.125

 F-stop: f/10. Exposure time: 1/800 sec. ISO speed: ISO-640. Focal lenght: 95 mm. Max aperture: 5

 F-stop: f/10. Exposure time: 1/250 sec. ISO speed: ISO-640. Focal lenght: 250 mm. Max aperture: 5.25

 F-stop: f/10. Exposure time: 1/3 sec. ISO speed: ISO-640. Focal lenght: 43 mm. Max aperture: 4.375

 F-stop: f/10. Exposure time: 1/2 sec. ISO speed: ISO-640. Focal lenght: 43 mm. Max aperture: 4.375

F-stop: f/10. Exposure time: 1/3 sec. ISO speed: ISO-640. Focal lenght: 43 mm. Max aperture: 4.375

No comments:

Post a Comment