Tuesday, October 28, 2014

Ilusad inimesed minu ümber: Triin

Triinu tean ma Maaülikoolis õppimise esimestest nädalatest alates. Kui ma õigesti mäletan, siis suhtlema hakkasime tänu sellele, et Triin ja Diana kutsusid mind osalema Maaülikooli rebaste võistlustele. Kolme aasta jooksul on olnud mitmeid lõbusaid hetki. Kohati oli tegu lausa naeruteraapiaga. Siiani mõne asja üle mõeldes tuleb naeratus näole.
Pärast bakalaureuse astme lõpetamist suve jooksul väga ei suhelnudki. Kuu aega tagasi soovis aga Triin, et ma teeksin temast pilte. Ega mul palju valikut ei jäänudki kui olla nõus. Kui pildistamine kätte jõudis, siis kindlat mõtet kuidas ja kus tal ei olnud, samuti ei olnud seda ka minul. Seega tuli teha väike jalutuskäik Tartus ja mõelda liikumise pealt kus ja kuidas. Mõningad kohad sai ka leitud. Ja mis kõige põhilisem, lõpptulemusega jäi ta ka vist rahule.
 F-stop: f/5.6. Exposure time: 1/160 sec. ISO speed: ISO-1250. Focal lenght: 100 mm. Max aperture: 3

 F-stop: f/5.6. Exposure time: 1/400 sec. ISO speed: ISO-800. Focal lenght: 100 mm. Max aperture: 3

  F-stop: f/5.6. Exposure time: 1/320 sec. ISO speed: ISO-800. Focal lenght: 100 mm. Max aperture: 3

  F-stop: f/5.6. Exposure time: 1/125 sec. ISO speed: ISO-1000. Focal lenght: 100 mm. Max aperture: 3

  F-stop: f/5. Exposure time: 1/4000 sec. ISO speed: ISO-1600. Focal lenght: 100 mm. Max aperture: 3

 F-stop: f/5. Exposure time: 1/4000 sec. ISO speed: ISO-1600. Focal lenght: 100 mm. Max aperture: 3

No comments:

Post a Comment