Tuesday, July 3, 2012

Geodeesia praktika ehk naeruteraapia

Alustuseks tänaksin kõiki kes minuga koos seda praktikt tegid, sest nii palju pole ma veel kunagi kahe nädala jooksul naernud. Koomilisi hetki tuli ette ka siis kui kõik oli valesti mõõdetud ja tuli uuesti mõõtma minna.
Praktika eesmärgiks oli ette antud maa-ala mõõdistamine ja plaani koostamine saadud andmete põhjal. Kõige segavam faktor kogu selle asja juures oli jalgpalli EM, sest selle ajal ju ometi ei saanud mõõtma minna ja muid asjugi teha.Hea oli mõelda, et kui parktika saab läbi, siis saan üle kolme kuu tagasi Hiiumaale. See ootus on juba hetkel end täiega ära tasunud.
 F-stop: f/6.3. Exposure time: 1/320 sec. ISO speed: ISO-320. Focal lenght: 120 mm. Max aperture: 5.125

F-stop: f/6.3. Exposure time: 1/320 sec. ISO speed: ISO-320. Focal lenght: 250 mm. Max aperture: 5.25

F-stop: f/6.3. Exposure time: 1/80 sec. ISO speed: ISO-500. Focal lenght: 80 mm. Max aperture: 4.875

F-stop: f/6.3. Exposure time: 1/125 sec. ISO speed: ISO-500. Focal lenght: 95 mm. Max aperture: 5


F-stop: f/7.1. Exposure time: 1/250 sec. ISO speed: ISO-500. Focal lenght: 43 mm. Max aperture: 4.375

Praktika ajal oli vahepeal tunne, et ma olen enda toas külaline ja teised on juba sisse kolinud ning minu toa omastanud. Kohati tekkis lausa mõte, et peaks küsima kas mina kui külaline võin üldse tuppa tulla. Tõeline kommuuni elu tunne tekkis.

2 comments:

  1. Ma arvan, et kui sa ilusti küsinud oleks, siis me oleks lasknud sul võib-olla Indreku voodi peal istuda.. Aga kuna sa ise nii ülbelt sisse lendasid kogu aeg, siis me ei leidnud mõtet hakata sind ära ka ajama. ;)

    ReplyDelete
  2. Oleks ma teadnud, et te nii lahked olete oleksin ma ka ilusasti küsinud :D

    ReplyDelete